Annonse

Kinosommeren er i gang

Norge er i verdenstoppen både når det gjelder antall smarttelefoner og bruk av disse. Filmweb har utviklet en mobiltilpasset nettside og konkurransen går ut på at man hver dag kan vinne kinobilletter ved å svare på dagens spørsmål fra ukens film. Dagen etter får man beskjed om man har vunnet eller ikke.

Kinobilletten sendes på sms til vinneren (norgesbillettkode). Se illustrasjon under Aktuelle bilder.

Det er viktig at de kinoansatte blir informert om hvordan kampanjen fungerer. Mer informasjon ble sendt ut på e-post tidligere i uken.

I tillegg til kinobilletter trekkes det også 5 Nokia Lumia 800 blant alle som har deltatt i kampanjen. Dette er et samarbeid med Microsoft.

 

Materiell og annonsering

  • Filmweb: Annonser på mobilsiden, info i nyhetsbrev og Facebook samt bannerkampanje. Redaksjonell omtale på filmweb.no
  • VG mobil: 4 uker med annonsering på seksjon Rampelys
  • Mobilannonsering gjennom annonsenettverket Adiento (Topp, blogloving, Digi, TV2, Rumble)
  • Reklamefilm 30 sek: To versjoner, en med klipp fra Istid 4 og en med klipp fra Kon-Tiki. Avtalt visning med Capa og MDN gjennom sommeren. Quicktime av film med Istid 4 ligger på medieserveren. Film nr. 2 blir lagt ut i slutten av juli.
  • Plakater: Trykket 70×100 og A3, sendes ut sammen med profilartiklene. PDF ligger på medieserveren.
  • Profilartikler: T-shirts, mobilpusseklut, ballonger, buttons og plakater ble sendt ut 5. juni. Dersom dere ikke har mottatt artiklene, så ta kontakt snarest og vi fremskaffer sporingsnummer.
  • Nettannonser: Ligger på Mediaserveren.
  • Domenet kinosommer.no: Lansert – første dag med spørsmål er 15. juni.

 

God kinosommer!

 

Annonse
Skroll til toppen