Annonse

Kinokonferansen 2013

Kurset, som er en videreføring av Temakurs for kinosjefer, vil blant annet ta opp følgende tema:

  • Statistikk og trender
  • Markedsføring og muligheter
  • Nyheter innenfor kinoteknologi og opplevelsen av denne.
  • Meropplevelsen: Trender innen servering og kioskdrift.

Foredragsholdere
Phil Clapp kommer, han er nyvalgt president i UNIC, The International Union of Cinemas og leder av distributørforeningen i Storbritannia.

Vi har invitert Mark de Quervain tilbake, og er glade for at han har mulighet også i år. Mark har mange års erfaring fra filmdistribusjon og kinodrift i England, og er nå Managing Director i Action Marketing Works.

Corinne Thibaut er International Customer Director, Cinema & Leisure, hos The Coca-Cola Company, og har ansvaret for Coca-Colas kinoaktiviteter i Europa. Noen av dere har kanskje hørt hennes innlegg på Cineeurope de siste to årene.

«Fremtidens kino» prosjektet støttet av Location vil bli belyst og det vil blant annet bli delt ut priser til innovative kinoer. Location fyller 15 år i 2013 og inviterer til feiring onsdag kveld.

Flere foredragsholdere vil bli klare senere.

Tid og sted
Grunnkurs for kinosjefer og Teknisk kurs for maskinister starter mandag 18. november kl. 1400 og varer til lunsj tirsdag.

Selve konferansen starter tirsdag 19. november kl. 1400 og varer til lunsj torsdag.

Torsdag ettermiddag følger vi opp med kurs i bruk av sosiale medier for kinoene, fortrinnsvis for deltakere med regional tilknytning. Dette er et av fem tilsvarende kurs høsten/vinteren 2013.

Betingelser
Egenandel er foreløpig ikke fastsatt, men vil nok øke noe fra fjorårets seminar (som var kr 1 500).

Film & Kino dekker følgende for 1 deltaker per kino:
Overnatting: Kr 250 per natt. Reise: Halvparten av reisekostnadene begrenset oppad til kr 1 500.

Det er mulig å melde på flere deltakere per kino, men da uten reise- og oppholdsstøtte.

Distributører og leverandører er også velkomne til å delta, da uten reise- og oppholdsstøtte.

Foreløpig påmelding
For å få en tentativ oversikt over antall deltakere og overnattingsbehov, ber vi om at du fyller ut skjemaet i denne lenken innen 23. august dersom du tror du kommer til å delta på konferansen.  Endelig påmelding blir utsendt i løpet av september.

Annonse
Skroll til toppen