Kampanjeside: http://www.filmweb.no/dsk
Vi har også en Facebookside med over 16 200 følgere – https://www.facebook.com/Denstorekinodagen. Vi ber kinoene lenke til eget program og/eller egen Facebookside på denne hovedsiden. Oppdater også gjerne med stemningsrapporter og bilder og ”tag” Den store kinodagen (@denstorekinodagen) i relevante oppdateringer på egen Facebookside. Vi har lagt til en instagramfeed, slik at bilder fra åpne profiler med #denstorekinodagen vil vises på facebooksiden.
På https://www.facebook.com/Denstorekinodagen/info ligger det en oversikt over alle kinoene som arrangerer Den store kinodagen. Denne oppdateres hvis det skjer endringer. Mangler din kino i listen og dere arrangerer DSK, gi beskjed.
Materiell:
- Gensere, ballonger, buttons, plakater, postkort og klistremerker ble utsendt mellom fredag 11. og mandag 14. oktober. Ta kontakt dersom din kino ikke har mottatt materiell.
- Reklamefilm – Avtalt visning hos Capa og MDN fra 15. oktober. Filmene på 30 og 15 sekunder ligger også på medieserveren.
- Logoer og avisannonser – ligger på medieserveren.
- Digitale plakater, liggende og stående format – ligger på medieserveren.
- Bannerannonser – kommer på medieserveren i løpet av inneværende uke.
Annonsering:
- Reklamefilm på kino
- Facebook (annonser og page https://www.facebook.com/Denstorekinodagen)
- VG.no og VG mobil
- Dagbladet.no og Dagbladet tablet
- Webtraffic annonsenettverk
- Filmweb
Årets kino i tre kategorier kåres på bakgrunn av innsats og resultat på Den store kinodagen. Send inn rapport og ta masse bilder!
Vi benytter et standardisert rapportskjema som sendes kinoene.
Lykke til med Den store kinodagen!