Annonse

#kinoopplevelse

Som presentert på filmtreffet i januar og på e-post til kinoene 3. februar, lanseres samarbeidskampanjen SNAKK OM STORE OPPLEVELSER 18. februar. Kampanjen er et initiativ fra FREMTIDENS KINO og støttes av Film & Kino.

Målsetningen med kampanjen er å formidle at det å gå på kino er noe langt større enn å se film.

Ønsket etterlatt inntrykk:
•Jeg må gå på kino oftere.
•Jeg må dele opplevelsen med andre.

Kampanjen består av 12 filmsnutter med vanlige folk som deler sin kinoopplevelse. Publikum oppfordres til å gjøre det samme ved snakk på Facebook og Instagram. To av filmene vises på lerret via Capa og MDN. Alle 12 filmene er tilgjengelig på DCP.

I dokumentet under aktuelle lenker til høyre finner du alle detaljer om kampanjen, markedsføringen, materiellet som er tilgjengelig og info om hvordan kinoen bidrar lokalt.

https://www.facebook.com/kinoopplevelse
http://instagram.com/kinoopplevelse

Lykke til med kampanjen, ta kontakt om noe er uklart!

 

 

Annonse
Skroll til toppen