Fra onsdag 25. september kan du bestille plakater, gulvprint, gaveartikler, materiell for SoMe m.m. på www.kinokampanje.no
Vil du vise trailere på lerretet for DSK så må du selv programmere dem gjennom Smarttrailering. De spilles ikke lenger av via reklamefilmleverandørene. Så husk å programmere disse i Smarttrailering.
Titlene som promoteres i DSK kampanjen er «Snekker Andersen og bygda som glømte at det var jul», «Terminator» og «Midway». Midway har release 15.desember og blir vist som teaser i kampanjen.
Årets kampanje har likt uttrykk som i 2018, kampanjen vil bli promotert i Dagbladet (DB) på mobil, desktop og med helsider i DB papir, forside annonser DB, samt helside i DB Magasinet.
Trailere vil bli lagt på «smarttrailing» for fri benyttelse i DCP format, i tillegg har Film & Kino en avtale med Capa og Media Direct om benyttelse på deres tilgjengelige reklameflater som f.eks i foajeen, plakater, stills m.m.
På SoMe (Facebook og Instagram) har «fremming» av DSK blitt satt igang, her gir vi bort Norgesbilletter hver uke frem til kampanjestart. Fra og med oktober vil det bli betalt annonsering på SoMe.
NB: REGISTRER DERE SOM ABONNENTER PÅ YOUTUBE
Dersom vi får hundre personer som abonnenter på You Tube vil DSK kampanjen får høyere rating, som igjen gjør at vi får mere promotering av kampanjen. Film & Kino oppfordrer derfor at kinoer klikker på «ABONNER» knappen, her er linken;
https://www.youtube.com/channel/UCg0jfFoGa2R8dXoC9JJZ8mg?view_as=subscriber
Du kan også velge You Tube knappen som ligger på forsiden av www.kinokampanje.no
Det er mange som kvier seg for å bruke abonner knappen for man blir bedt om å lage profil, men det er lett å stoppe meldingstjenester. Her er ungdommen – vær der du også – der ditt kommende kinopublikum
Lykke til med DSK 2019