Annonse

Kinosonekampanjen

Kinosonen er et klubbkonsept for kinogjengere, og medlemmene får gode fordeler som billigere kinobilletter, informasjon tilsendt på sms eller e-post, eksklusive invitasjoner og andre goder som kinoene kan by på, felles eller hver for seg.





Kinosonen er også et CRM-verktøy for kinoene, altså et hjelpemiddel for kinoene til å nå sine publikummere direkte, tilby personalisert informasjon, kartlegge folks kinovaner, tilrettelegge kinotilbudet for å passe eget publikum – ja, mulighetene er mange, og positive for både kino og publikum.

Dette er en stor satsning for å styrke forholdet mellom kinoen og kinogjengerne, og målet er å gjøre Kinosonen så synlig og attraktiv at flest mulig melder seg inn.

Markedskampanjen for Kinosonen er i utgangspunktet en nettkampanje, og rettes i hovedsak mot det yngre publikum. Kampanjen startet med bannerannonser på MSN/Messenger mandag 2. oktober, og dere vil også se annonser i de store regionale nettavisene, som Adressa.no, bt.no, Aftenbladet.no, fvn.no og Oslopuls.no i tiden fremover. For å forsterke budskapet, knyttes annonsene opp mot enkeltfilmer, bl.a. Fritt vilt, Borat og Eragon, og de som melder seg inn kan vinne flotte filmeffekter. Kampanjen vil være mest synlig i oktober/november, men den er aktiv helt frem til februar 2007.

Annonse
Skroll til toppen