Annonse

Den store kinodagen 2009

Den nasjonale markedskampanjen starter i midten av oktober med reklamefilmer på kino. Utsendelse av plakater og annet dekormateriell ble gjort i uke 40, slik at kinopublikummet kan holde av dagen i god tid.

Fristen for bestilling av gensere, ballonger og gaveartikler var 18. september, og artiklene sendes ut i uke 43.

Profilering

Vi annonserer i Dagbladet på papir/nett og VG papir/nett. I tillegg har vi tatt oss råd til TV i år, og vi vil vise reklamefilmen på TV-Norge og TV 3 uke 44 og uke 45. De samme ukene blir det kampanje på Radio 1 og Radio Norge.

Presse

Vi satser på at lokale og nasjonale medier også vil gripe tak i begivenheten redaksjonelt, og oppfordrer alle kinoer som har planer om morsomme, spennende, ekstreme, høye, lave, elegante og/eller skumle påfunn denne dagen om å si fra til oss slik at vi kan imøtekomme pressens behov for gode nyheter. Gode ideer og erfaringer fra tidligere kan deles med de andre kinoene gjennom e-post eller medieserveren, så fortell gjerne om dette i e-post til
Jørgen Stensland.

Årets kino

Kåringen av Årets kino gjøres på bakgrunn av kinoenes aktiviteter og resultater på DSK. Vi ber derfor om at dere dokumenterer dagen og sender oss rapport etterpå. Prisutdelingen skjer på kinosjefenes julebord, og det vanker både heder og ære samt pengepremier.

Annonse
Skroll til toppen