Annonse

Den store kinodagen

Hittil er det over 130 kinoer som er påmeldt til DSK, og det er fortsatt mulig å etteranmelde seg og få tilsendt plakater og få vist reklamefilmen. De andre profilartiklene er allerede i produksjon, og skal være klare for utsendelse i god tid, forhåpentligvis minst tre uker før 5. november.

Produktoversikt

  • Plakater 50×70 og 70×100 + digitale
  • Buttons
  • Klistremerker i to størrelser
  • Ballonger, gule metallic og sorte
  • ”Gullbilletten”, 2 for 1 billett på DSK
  • Reklamefilm til kino 30 sekunder (via Capa/MDN)
  • Banner 4×1 meter

Markedskampanjen

Den nasjonale markedskampanjen starter i midten av oktober, og det blir stor oppmerksomhet i flere mediekanaler. Vi har et samarbeid med The Voice, som har musikkanal på TV, storbyradio, nettside og Facebookside med 245 000 medlemmer. Her vil vi profilere en konkurranse med daglig trekning av gullbilletter. Den 5. november trekkes, ”on air”, vinneren av hovedpremien, en egen kinovisning.

Som vanlig vil kampanjesiden ligge hos Filmweb, og DSK-budskapet blir godt profilert i deres kanaler.

Kampanjemateriellet vil være tilgjengelig for nedlastning fra medieserveren/arrangementer. Ta kontakt om din kino har spesielle ønsker og formater, så skal vi hjelpe så godt vi kan.

Vi oppfordrer deltakende kinoer til å legge inn lenker til sine egne Facebooksider og/eller DSK-program på den nasjonale siden: http://www.facebook.com/Denstorekinodagen.

Hvem blir Årets kino?

Kåringen av Årets kino gjøres på bakgrunn av kinoenes aktiviteter og resultater på DSK. Vi ber derfor om at dere dokumenterer dagen og sender oss rapport etterpå. Prisutdelingen skjer på kinosjefenes julebord, og det vanker både heder og ære samt pengepremier.

Lykke til med forberedelsene, ta kontakt hvis noe er uklart!

Annonse
Skroll til toppen