Annonse

Kinomagi siden 1998: Sundlings og Location forlenger suksessamarbeidet

Popcorn, kinomørke og sterke samarbeid. Nå fornyer Sundlings og Location det som i over 25 år har vært et nøkkelsamarbeid i kinobransjen – til glede for kinopublikum over hele Norge.

Siden 1998 har de to aktørene jobbet tett sammen for å løfte kinoopplevelsen – ikke bare med snacks og sortiment, men også gjennom konseptutvikling og kampanjer som har gjort kinoen til mer enn bare filmvisning. Nå er en ny, langsiktig samarbeidsavtale signert – og begge parter er klare for å ta kinomagien videre.

– Det er både godt og trygt å få på plass en avtale med en varighet som gir oss muligheten til å planlegge godt sammen fremover, sier Oddvar Engan, administrerende direktør i Location. – Vi har et nært og utviklende samarbeid med Sundlings, som styrker både vårt tilbud og kinopublikummets opplevelse.

Den nye avtalen bekrefter et samarbeid bygget på tillit og felles ambisjoner om innovasjon og utvikling i kinobransjen. Begge parter trekker frem hvordan de sammen ønsker å forme fremtidens kinomarked – både med nye produkter og publikumsopplevelser.

– Å få fortsette dette partnerskapet betyr mye for oss, sier Emma Sundling Bustad, administrerende direktør i Sundlings. – Et langsiktig samarbeid med Location gir rom for å tenke stort og utvikle nye konsepter som styrker kinoopplevelsen. For oss handler dette om mer enn produkter – det handler om å bygge sterke relasjoner og skape verdi for hele bransjen.

Med nye konsepter på tegnebrettet og publikumsfokus i front, lover de to aktørene mer enn bare popcorn i seteradene fremover. Kinomagien fortsetter – sterkere enn noen gang.

Annonse
Skroll til toppen